Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti inovací ve vybraném kulturním zařízení
NOVOTNÁ, Kristýna
První část práce je zaměřena na popis specifik podnikání v kultuře, rozdělení typů inovaci a na možnosti financování kulturních aktivit. V druhé části práce je představen kulturní objekt Kino Ševětín, jeho historie, marketingová komunikace, potencionální zákazníci. Dále je zde popsána situační analýza, ze které vyplyne technická, strategicka i produktová inovace. Následně jsou popsány možnosti financování těchto inovací.
Podnikatelský plán kulturně-multifunkčního zařízení v Kladně
Jirků, Veronika ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá založením a provozováním kulturně-multifukčního zařízení v Kladně. Cílem této práce je sestavit podnikatelský plán a reagovat jím na absenci podobného zařízení v regionu. Toto zařízení nabízí zákazníkům kulturní vyžití téměř všeho druhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které úzce souvisí s podnikatelským plánem, například podnikání, podnikatel, podnik či kulturní zařízení. Praktická část je zaměřena na samotnou realizaci podnikatelského plánu kulturně-multifunkčního zařízení a jeho kulturního potenciálu ve městě a okolí. V této části jsou zmíněny služby a užitek pro zákazníka a jejich zajištění, dále pak informace o společnosti a její právní formě. Není opomenuta ani analýza tržního prostředí, cílová skupina zákazníků, výskyt konkurence či finanční stránka projektu.
Strategie podnikání prodejní galerie v Praze a specifika jejího provozu
Prokůpek, Marek ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice podnikání soukromých prodejních galerií. Teoretická část práce se zabývá výběrem vhodné právní formy pro podnikání soukromých prodejních galerií, sestavením podnikatelského plánu, finančním plánem a finančním zajištěním podniku. Dále jsou v teoretické části zmíněny specifika podnikání soukromých prodejních galerií a nové trendy na trhu umění. Aspekty popsané v teoretické části jsou v praktické části aplikovány na příkladu založení konkrétní soukromé prodejní galerie v Praze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.